söndag 18 mars 2012

Flyg och iväg!

Jaha nu har redan 2,5 månad bara försvunnit. Vart tar tiden vägen? Tiden går verkligen fort när man har roligt! Nu är jag tillbaka i Melbourne igen. Jag ska bara stanna här i 2 dagar och sedan flyger jag härifrån till Sverige! Det är jättesvårt att få tag i boende nu i Melbourne efter som de är Formel 1 här. Det är folk och helikoptrar  överallt. Jag bor 10 minuter ifrån banan så jag hör bilarna från mitt rum.

Igår var det St Patrick day och det är man ju såklart tvungen att fira. Så jag mötte upp lite kära vänner som jag träffade i Nya Zeeland för att fira med dom. Vi var en blandning av Italienare, Tyskar, Kanadensare, Schweizare och jag. Det var en upplevelse att göra det. Nästan alla hade klätt ut sig i gröna färger med hattar och ballonger.

Nu är det inte många timmar tills mitt flyg går. Just nu sitter jag och väntar på att bussen till flygplatsen ska komma och hämta mig. Jag pratade med Andreas förut och han är fortfarande kvar i NZ efter att han försov sig till flyget i morse som skulle ta han till Melbourne. Men han hade bokat om ett nytt flyg, men det är framme här fören ca 1 h innan flyget går till Sverige så jag tror inte han kommer att hinna med flyget! Så himla klantigt gjort men ja håller tummarna för att han ska hinna med flyget!!

Nu ses vi snart hemma alla kära<3 Saknar er!

2 kommentarer:

  1. VI saknar dig med, ska bli så kul att få hem dig. Håller tummarna för Andreas.

    SvaraRadera
  2. säger som din mor. helt underbart skönt att du e på väg hem nu!

    SvaraRadera