tisdag 10 maj 2011

Det är ingen vanlig dag..

För det är min FÖDELSEDAG!
Shit nu börjar man ju bli gammal hela 22 år och de ska ju så klart firas. Det känns lite konstigt att inte vara hemma på sin födelsedag som man brukar vara med familjen utan man är på andra sidan jordklotet. Men bara för att jag inte är hemma på min födelsedag så tro inte att ni kommer slippa undan med några presenter, mamma och pappa:)
Så på morgonen vaknade jag av frukost på sängen och presenter av Lydia och Fabian:)
Efter att vi har bott på alla möjliga guesthouse och hostel så kände vi att vi vill ha lite lyx så vi bokade en natt på 5-stjärnigt hotell här i huvudstaden i Malaysia! Från botten till toppen kan man säga! Med spa, pool, barer, VARMVATTEN ( det har jag inte vart bortskämd med), badkar,gym, rumbetjäning, sköna sängar, frukost mm- RUBBET! Det var så lyxigt och det var vi förtjänta av tyckte vi. Det var Lydia, Fabian, Erland och jag som bodde på hotellet.

På kvällen gick vi ut och åt en rikigt fin middag med kött och rödvin och senare på kvällen gick vi ut på en nattclub och dansade innan vi fick en skön nattsömn i mjuka sängar. Det går inte att beskriva hur mycket varmvatten och en stor skön säng kan betyda när man har vart utan det så länge!


Jag i poolen på 6:e våningen:)

Utsikten från hotellrummet, FINT!

Jag och Lydia på restaurangen:)

Fabian och Erland med var sin "liten" öl.:)

Servitörerna kom in med en tårta och de sjöng för mig:)

Kvällen avslutades på Reggae bar:)

Tack för en superbra födelsedag:)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar