tisdag 14 februari 2012

SKYDIVE- JAG GJORDE DET!

På 2 dagar har ja lyckats kryssa över 2 saker på min "innan ja dör" lista. Idag hoppade jag ett SKYDIVE:) JAG GJORDE DET!!!!Det va så sjukthäftigt det går inte riktigt att beskriva känslan av att hoppa ut från ett plan på en höjd av 14000 feet. Känslan av att vara tyngdlös och störta mot marken samtidigt som man tror att man ska dö vilken sekund som helst. Jag har aldrig vart så nervös och jag kallsvettades hela tiden när vi satt i planet pa väg upp. Det gjorde ju inte bättre att alla instruktörer drev med en hela tiden med saker som: Din sele sitter väldigt löst ska du ha den så?, du vet att man kan dö va?

 Killen som jag hoppade med hade gjort 6000 hopp innan så de kändes ändå ganska tryggt men endå så lämnar man över ens liv till en vilt främmande person. Precis innan ja ja hoppade ( han knuffade ut mig) hann ja tänka en tanke: Va håller ja på med?

Killen ja hoppade med filmade hela hoppet och tog endel kort, så de blir filmvisning när ja kommer hem:) 
Jag skulle lätt kunna göra det en gång till, det var verkligen AWESOME:)











<3

2 kommentarer: