onsdag 29 februari 2012

Bbbbbbuuunnngyyy Juuuummppp......

Jag kan inte fatta att jag verkligen har gjort de;) Det finns inget normalt med att hoppa 134 meter ut över en flod. det är tillomed den den 3:e högsta i världen! Det är ju lika bra att göra en av de högsta när jag endå är igång;)Jag var så jävla rädd, jag hade ont i magen i 3 dagar innan ja skulle hoppa. Det går inte att förklara känslan av att stå på plattan sekunderna innan ja tog mod i mig att hoppa. Jag köpte filmen och korten på när ja hoppa och den säger mer än tusen ord hur rädd jag är för ja står och gråter innan ja hoppar och jag gråter hela tiden tills jag kommer upp på fast mark igen! Det var de VÄRSTA jag har gjort och jag kommer aldrig göra det igen, aldrig!
Här kommer lite bildbevis;)



Vill inte vill inte..släpp inte..


1, 2, 3, 4 Bungy...

Här står han och övertalar mig att hoppa;)

Team sweden;)


Fy satan...


Jag ser ganska liten ut!

Bilderna går inte att vända:( Men så här sjukt er de ut! Jag överlevde;)
<3


3 kommentarer:

  1. Ja fy sjutton vad hemskt det är! Var hoppade ni någonstans? Jag hoppade med taupo bungy (tror jag det hette) set ut som om det skulle kunna vara samma ställe?? Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa helt galet. Ja hoppa i queenstown;) Hoppet som ja gjorde hette Nevis bungy;) kram

      Radera
  2. Tycker det ser fruktansvärt ut. Beundrar ditt mod. Kram

    SvaraRadera