lördag 11 februari 2012

Stora Barriärrevet!!!

Nu kan ja bocka över ännu en sak på min " innan ja dör lista". Jag har dykt i Stora Barriärrevet:) Det var sjuktvackert och rikigt roligt. Vi fick tillomed se en revhaj, de ni. Jag trodde att vi skulle dyka ihop i en grupp men när ja frågade de så tittade hon konstigt på mig, grupp? Nej ni ska dyka 2 och 2. Fick lite panik för det har ja aldrig gjort förr, jag har bara dykt med instruktör. Så tillslut efter jag hade lugnat ner mig så träffade ja en norsk tjej som ja dök 2 dyk ihop med. Vi klarade det riktigt bra för att vara nybörjare båda 2;)
Det var det bästa jag har gjort hittills på resan;) Det är så svårt att förklara hur vackert det är det måste upplevas!

Båten vi åkte ut med:)

På väg ner i vatten

Hopp ner i vattnet

Vill inte åka härifrån<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar