torsdag 20 januari 2011

Fullmoon party!

Fullmoon party måste man nästan ha sett nån gång i sitt liv för att förstå varför så många människor vallfärdar hit. Så mycket  partyfolk på ett och samma ställe trodde jag inte va möjligt, men det var det:) Fullmoon party är en gång i månaden den 19:e. Festen är på en STOR strand men massa högtalare och stånd med buckets. Buckets är en liten hink som man får sin drink i. Alla partyglada ungdommar klär sig  i neonfärgade kläder och målar olika mönster på kroppen i neonfärger. Det är ganska häftigt att se att hela stranden är självlysande:) Det här är verkligen en partyö!

Imorgon ska jag bege mig ensam upp till Laos. En resa som kommer ta låååång tid. Först taxi,båt,buss,taxi,tåg och tillslut buss igen, ca 30 h kommer jag att åka:(  Så jag ser inte framemot morgondagen! Nu ska jag packa väskan så att den är klart så att jag inte måste stressa imorgon sen blir det läggdax.
kram Alex

1 kommentar: