onsdag 30 mars 2011

Förkyld:(

Nu har jag tagit slut på en hel toarulle för att jag måste snyta mig hela tiden. Hur kan de finnas så mycket snor i min näsa? Ont i halsen har jag med och lite huvudvärk också. KLAG KLAG, nu har jag klagat av mig lite.
Så idag har jag inte orkat göra så mycket bara slappat av. Jag har fixat en flygbiljett till Thailand så jag åker tidigt imorgon bitti. Jag har hört att de är översvämningar där så jag hoppas de slutar regna tills imorgon. Jag håller tummarna!!

Idag gick ja en sista gång på marknaden i china town. Där finns allt du kan tänka dig från märkesväsker till roliga tändare.  Iallafall när jag gick runt där ensam på marknaden hörde jag att en man började prata på svenska alldeles bakom mig : Har du köpte något än? Jag vände mig för att se om frågan var till mig och det var den. Sjuk,hur visste han att jag var svensk?? Ser jag verkligen så svensk ut?? Lite komiskt var det iallafall:)

Nu ska jag sova och vara lite nervös inför flygningen imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar