torsdag 10 mars 2011

Raffting!!!

Glömde berätta att vi har varit sportiga på den här resan med, vi har provat raffting! Vi tjejer åkte iväg med några killar som vi träffade på Kuta för att köra en rafftingtävling. Ni kan ju bara räkna ut hur det gick, vi vann så klart och det var inga glada miner vi fick från killarna:) Jag trodde det skulle vara betydligt läskigare men det var roligt och väldigt tungt. Det va inte så lätt att sitta kvar i båten och om inte guiden hade suttit bakom mig och hållt i mig så hade jag åkt av några gånger. Det häftigaste var när vi åkte ner för ett vattenfall som var 4 m lång, det låter inte högt men pirr i magen hann man få innan man landade:) Vi var 3 glada tjejer med 3 dagars träningsvärk efter rafftingen. Det var helt klart värt det!

Vinnargrimasen!

Våran guide. Om vi hade träningsvärk efter så vill jag inte veta hur mycket han hade efter, för han paddla för alla oss 3 och lite till:)
Vi hittade ett vackert vattenfall på vägen.

Kram Alex

1 kommentar: